Welkom!

this is me yay ^^
hey jij daar!

welkom op deze blog!
ik ben Kato, ik ben op dit moment 13 jaar oud en ik woon in België: een leuk, klein landje waar we veel chocolade en frietjes eten... vooral ik dan toch ;)

ik hou van fotograferen en ik heb een account op instagram: @dreamsbykato (druk er maar even op en volg me!)

ik wil zo graag actief zijn, maar ik heb het druk met school en natuurlijk ook met andere dingen, dus dat gaat misschien wat moeilijk worden...

op dit moment ga ik ook nog geen echte 'postdagen' vastleggen, maar misschien komt dat nog wel!

wat ik hierop ga plaatsen is simpel: ik wil vooral gaan schrijven over mijn leven eigenlijk, wat dus ook te zien valt aan mijn naam haha!
ik hoop dat deze blog kan uitgroeien tot iets leuks!

eeeenjoy en kijk zeker even rond op deze blog!

xoxo kato

Reacties

  1. Liefssemily15:09

    Yayayaya��

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. omygod emilyyy, bedankt voor je reactie <3

      Verwijderen
  2. yessss terug een nieuwe start!! ik kijk er echt naar uit❤❤ je gaat toch veel over kerstmis plaatsen he? zo hoe jij het viert en wat je eet en al die dingen🎄

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuk!! Wijczijn erg benieuwd naar je aankomende blogposts! ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Suuuperleuk💗 Haha als je denkt dat België klein is dan weet je nog nie hoe klein Nederland is😝

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! & haha volgensmij is Belgie toch kleiner hoor ;)

      Verwijderen

Een reactie posten

leuk dat je een reactie achterlaat!