kerstvakantie // 2018?!


hey allemaal!
Vandaag eindelijk weer eens een post!
Een beetje laat, maar ik ga jullie vertellen hoe mijn vakantie, Kerst en Nieuwjaar was!

Mijn vakantie was echt superleuk. Ik heb best veel dingen gedaan. 
We zijn samen met vrienden naar een appartement aan zee geweest voor een weekendje. 
Dat was best gezellig!

op de kerstmarkt in Leuven🎅

aan zee🌊

onze kerstboom🎄
Ook mijn Kerstmis was heel gezellig! Mijn familie kwam lekker eten en we hadden een hele mooie kerstcake! Ik heb ook leuke kado's gekregen waar ik heel blij mee ben :)
Zoals bijvoorbeeld dit onderstaande boek yessss

boek Project Prep📘

Nieuwjaar was het allerleukste! Dat heb ik samen gevierd met mijn buren aka bestfriends. 
We hadden christmascrackers en daarin zat telkens een kroontje en dan moest je op dat kroontje een bekend persoon plakken en dan moest elke persoon raden wie hij was! Dat was echt zo grappig haha. Ook hebben we om 00:00 sterretjes afgestoken wiehoeee! 

Happy 2018 sweeties!

q: heb jij een goed voornemen voor 2018? (ik ben benieuwd!)

Reacties